9 Eylül 2016 Cuma

AMAÇLARINA ULAŞMA ÇABALARI

Merhaba arkadaşlar tarih 9 eylül cuma yine her zaman ki gibi kafeye tek geldim ve tek tabanca takılıyorum burada , her zaman ki gibi dedim ya gerçekten herkes sevgilileri arkadaşları ile otururken bende telefonla meşgul oluyorum (mesajlaştığım kimse dahi yok) neyse arkadaşlar bugün size neler hissettiğimi anlatmak istiyorum ve bu beni gerçekten rahatlatıyor bu rahatlamayı hiç bişey veremiyor ne yazık ki psikiyatris bile yapmacık geliyor artık çünkü o sizi dinler ve parasını alır olay budur yani tamamen yapmacıktır bana göre, neyse bugün neler hissettiğimi sizlerle paylaşayım, saat 11 gibi uyandım ve içimde aynı his aileme karşı yetersizim onları nasıl memnun ederim gibi şeyler düşünüyorum sanki bu dünya ya yalnızca onları memnun etmek için gururlandırmak için gelmiş gibiyim ve bu beni daha da hırslandırmıyor değil içimde hırs resmen irademe savaş açmış şekilde iradem yat kalk derdinde hırs çalış bişeyleri kanıtla derdinde ne yapmam gerektiğini şuan da hiç bilmiyorum ama ne yapmam gerektiğide oldukça açık.

2 yıllığı bitirmiş biri olarak ve günümüz Türkiyesin'de bu derecenin yeterli olmadığının gayet farkındaydım sonuç böyle olunca dgs (dikey geçiş sınavı) ye büyük bir özveri ile çalışmalıyım yaşanan olumsuzlauklarda yılmamalıyım işin aslı bu dediklerimin hiç birini yapmıyorum nedendir bilmem bir nedenim var ise şu olabilir mi acaba? Meslek lisesinde okumuş arkadaşlar beni çok iyi anlayacaktır burada hiç matematik görmedim desem abartı olmaz herhalde :) matematiğin verdiği bu yoksunlukla 2 yıllığa gittim burayıda çok şükür uzatmadan bitirdim şimdi 4 yıllık için mat şart mı? Benim gibi sayısalcılar için evet şart (sonuçta mühendislik istiyorum boru değil) bir müddet antremanlarla matematik denen matematiği hiç bilmeyenler için hazırlanmış kitabı aldım ve buna çalıştım.

1. Kitabı çat pat bitirdim 2. Kitaba geçince biraz afalladım nedendir bilmem bundan sonra özgüvenim kırılmadı değil yani, şuanda hiç çalışmıyorum arkadaşlar içimdeki ses öyle güzel konuşuyor ki yılma devam başaracaksın felan diyor cânıgönülden istesemde olmuyor abi ya hani miden bulandığı halde yemek yersin ya kendini zorlayarak sanki böyle bişey arkadaşlar o yemeği yemeden de kusup kusmayacağını bilemezsin belki yemeği yediğinde ilaç gibi tesir edecek neyse artık deneme yanılma yoluyla işin doğrusunu bulmaya çalışacağım yılmak yok arkadaşlar herkese selamlar ALLAH'a emanet olun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder