18 Eylül 2016 Pazar

KÖY

Bugün kurban bayramının 4. Günü ve dedemlerin yanına geldim buraya gelince sanki yaşadığım yeri büyük şehir gibi hissediyorum böyle hissetmemin nedeni burada bakkal ve cami yok sosyal hayat sıfır 4.5 g’nin olduğu çağda burada 2g bile zor çekiyor ama yine de burayı çok seviyorum çünkü burası annemin çocukluğunun geçtiği yer. 

Buraya gelince kendimi ayrı bir huzurlu hissediyorum nedense burnuma gelen tezek kokuları bile hoşuma gidiyor sanki bende burada doğmuşum. Ama yine de çok büyük bir şey eksik burada oda ninemin (anneanne) olmaması , gerçekten büyük eksiklik anlatamam hala kokusu evin içerisinde sanki her sabah kalkıyor inekleri sağıyor gibi geliyor bana ama yok işte öylece yatıyor sessizce kabrinde o maviş maviş gözleri ile bana seslenecek miş gibi geliyor oda bir anneydi tıpkı benim annem gibi... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder