11 Eylül 2016 Pazar

MÜZİK VE ERGEN 



Müzik her yaşta insanın olmazsa olmazıdır , 10  yaşında ki bir çocuğunda 70 yaşındaki amcanın da elbet bir müzik tarzı vardır  böyle olmakla beraber kişinin ruh haline göre de farklılıklar göstermektedir. Biz ergenlerde bayılırız müziğe (sonuçta bizde insanız) ama bizde durum biraz farklı sanki ruh halimize göre değilde şarkının türü neyse ona göre şekilleniyoruz bildiğin oyun hamuru gibi şekilden şekile giriyoruz örnek vermek gerekirse , oturmuşsun bir yerde keyfin yerinde hayatından da gayet memnunsun neyse açıyorsun pop tarzı bişeyler inceden coşuyorsun , aynı zamanda  otomatik müzik geçişi de aktif dir. Neyse arkadaş müzik bitiyor diğer müziğe geçiyor , müslüm gürses'den usta parçası (ne söylüyor abi be ) ne oldu şimdi sana ben söyleyeyim ne olduğunu; inceden kortizol (stres hormonu ) salgılanmaya başlıyor buna bağlı olarak renkli olarak gördüğün dünya birden kararıyor eeee ne oldu şimdi arkadaşlar bi bok olduğu yok

Mutluluk kapımı çalmadı gitti 
Dalımda bir yaprak görmedim usta 
Murat yalan imiş umutsa hayal 
Böyle yaşamaktan bıktım ben usta 
Bıktım ben usta 
Böyle yaşamaktan bıktım ben usta 
 
Şarkının şu nakarat kısmı var ya işte bu kısım insanı bitiren yer , lan 1 dk önce bişeyim yoktu? o 1 dk önceydi sayın arkadaşlar , bu nakarat geldikten sonra hayatın kararmak zorunda her şey bitmiştir bizim için çünkü biz aynı zaman da mazoşist'iz (kendine acı çektirmeyi seven kişilere denir) öyleyiz abi adam arsız bela dinliyor aaaggghhhh diye bağırıyor hay anas..nı si.k.y.m dünyanın , böyle yaşamın da böyle insanların da ta amk tamam tamam dur bişey yok o sadece bir müzik merak etme 
ya arkadşlar arabesk müzik söyleyenlerde hepsi yaşamıyor yani rol yapıyorlar klip esnasında bazıları hariç ama sizin o gördüğünüz arabesk klipler'de adam sevgilisinden ayrılmış sevgilisi başkasıyla evlenmiş miş miş lan tamam da klip bitince ne oluyor zannediyorsun adam kendini asmıyor ya film gibi düşün işte yönetmen bitti diyor hepsi evlerine dağılıyor.

Arkadaşlar müzik iyidir güzeldir ama  ergen arkadaşlarım kendinizi kaptırmayınız! bunlara gerek yok siz anı yaşayın yeter 

Allah'a emanet olun arkadaşlar.

Yorumlarınız bekliyorum arkadaşlar , yorumlarınız benim için önemli   :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder